Z życia firmy12 września 2023Dynamiczny rozwój działu Call Center

Totalmoney.pl to także dynamicznie rozwijające się Call Center. Mimo że od głównej siedziby firmy oddalone jest ono o 196 km i mieści się w Chorzowie, to dotrzymuje kroku wszystkim działom serwisu i z ogromnym zaangażowaniem dba o użytkowników portalu. Call Center dowodzą Katarzyna Suchowska i Tomasz Bednarz.

To właśnie oni dbają o to, aby usługi i kontakt z użytkownikami były na najwyższym poziomie. Totalmoney.pl świadomie rezygnuje też z obsługi klienta przez boty i AI. Jednym z najważniejszych czynników procesu kredytowego jest możliwość dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb, ale także empatia i zaangażowanie w rozmowę, dzięki którym użytkownik czuje się zaopiekowany i poprowadzony przez cały proces kredytowy. Niewątpliwym atutem chorzowskiego Call Center jest także multiformularz. To dzięki niemu doradcy po zebraniu kluczowych danych, składają zapytanie o ofertę w kilku bankach. Dla użytkownika to prawdziwa oszczędność czasu i uproszczenie procesu do niezbędnego minimum.

Share